روایت از پله دوم

آنکه می نویسد، دارد به خودش تجاوز می کند، آنکه از خودش می نویسد، دارد خودش را به قتل می رساند، به عمد!

روایت از پله دوم

آنکه می نویسد، دارد به خودش تجاوز می کند، آنکه از خودش می نویسد، دارد خودش را به قتل می رساند، به عمد!

گاهی بین خوف و رجایم و گاهی اصل‍‌اً در خدا هم شک می‌کنم و هی دوباره می‌شناسم‌ش، هی دوباره حس‌ش می‌کنم، هی دوباره لمس‌ش می‌کنم و هی دوباره ایمان می‌آورم به چشم‌هایش. گاهی شب‌ها را بی دغدغه‌ی این‌که شاید دیگر بیدار نشوم، راحتِ راحت می‌خوابم و گاهی نگاه‌ش چنان بی قرارم می‌کند که خواب از سرم می‌پرد و می‌نشینم به حال خودم گریه می‌کنم. گاهی از آیه‌های قرآن خیلی ساده می‌گذرم و گاهی یک قاصدک مرا وادار می‌کند تا زیر لب دوباره بخوانم‌ش. گاهی...
حیرانی. حیرانی. حیرانی.

ساکـن طبقـه وسـط

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی