روایت از پله دوم

آنکه می نویسد، دارد به خودش تجاوز می کند، آنکه از خودش می نویسد، دارد خودش را به قتل می رساند، به عمد!

روایت از پله دوم

آنکه می نویسد، دارد به خودش تجاوز می کند، آنکه از خودش می نویسد، دارد خودش را به قتل می رساند، به عمد!

دور می‌ایستم و از دور، دوست‌ت می‌دارم. دورایستاده دوست خواهم داشت‌ت. به من نیامده نزدیکی. نه توانی هست و نه لیاقتی. من میان همین ویرانه زنده‌گی خواهم کرد. من میان همین حسرت‌ها نفس خواهم کشید. من میان صحبت‌های با تو، باز هم سکوت تلخ را جرعه‌جرعه سر می‌کشم. من میان بی‌سر و سامانی‌ها باز هم به تو سرسپرده خواهم ماند. من میان تمام لحظه‌ها، تو را دوست خواهم داشت. تو هم مرا دوست داشته باش حسین (ع) جان.

ساکـن طبقـه وسـط

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی