روایت از پله دوم

آنکه می نویسد، دارد به خودش تجاوز می کند، آنکه از خودش می نویسد، دارد خودش را به قتل می رساند، به عمد!

روایت از پله دوم

آنکه می نویسد، دارد به خودش تجاوز می کند، آنکه از خودش می نویسد، دارد خودش را به قتل می رساند، به عمد!

مثل فرفره‌ای همین‌طور دور خودم می‌چرخم؛ بی‌هدف و باسرعت. بی‌آنکه متوجه چیزی باشم و گذر زمان را حس کنم، گذر زمان مرا در بر گرفته است. وقتی دورهایم به آخرش رسید و زمین خوردم، تازه کمی می‌توانم درست خودم را و اطرافم را ببینم، تازه می‌توانم حس درستی از زمان و گذرش داشته باشم و تازه می‌توانم بفهمم که تمام این مدتِ دورخوردن، هیچ نفهمیده‌ام. و فکر کن هنوز مشغول این فکرها هستم که دست روزگار دوباره مرا فر می‌دهد و دوباره من می‌مانم و بی‌زمانی و نفهمیدن لحظه‌ها...

ساکـن طبقـه وسـط

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی